“Employer branding este din ce în ce mai mult în a îi face pe oameni să fie din ce în ce mai împliniți la locul de muncă și să creezi contexte de comunicare pentru ei, ca să povestească”, spune Dumitrița Cristea. Pentru Bosch, 2024 a fost un an de cules roade a campaniilor și a eforturilor din ultimii doi ani, dar și un an în care comunicarea s-a axat mai mult spre intern, spre a crea contexte de comunicare, mai mult decât de a comunica despre cine e Bosch ca și angajator.
Autenticitatea este moneda pe care nimeni nu ți-o poate lua. Este ceea ce ai intrinsec și este diferită de la organizație la organizație. Autenticitatea nu mai este este un trend, este un must-have, mai spune Dumitrița.
Trenduri pentru 2025:
- Comunicarea va fi mult mai condensată în zona de recrutare, pentru că va fi un an cu mai puține oportunități de carieră pentru candidați
- În același timp va fi o rafinare: în care și angajatorul și candidatul vor vrea să facă alegerile potrivite
- O să ne întoarcem la nevoi de bază precum securitatea locului de muncă
- Work-life balance va avea o definiție care va presupune o sănătate fizică, mentală, emoțională
- AI-ul ne va ajuta, ne va degreva de anumite lucruri, ca să putem să fim mai în contact cu organizația. Cheia e să continuăm să creăm comunități.